Kızlar yarın benim doğum günüm hemde bebeğimi doğurmaya gidiyorum Allah nasip ederse 2. Bebeğim ilk çocuğumu bırakıp gitmek ne kadar zor az çok anlarsınız hem doğumdan çok korkuyorum hem bana bişey olursa bebeğim bensiz durmazsa diye korkuyorum bide sonda takılmasından:) takılırken şunu yap daha az acır dediginiz bişi var mi :) kansızlık vardı bi ünite kan takıldı yarın doğumda bı ünite daha takılacak doktor doğumdan sonra da gerekebilir dedi bunlardan da çok korkuyorum :/