cauuv1 ilk doğumumda hiç açılma yaşamadım mecbur sezaryene alındım. Sonrasında trafik kazası geçirdim bir kaç yıl önce bir çok yerim kırıldı platinlerle birleştirildi. Pelvis kemiğim parçalandı ama platin takılmadı. Normal doğumda kırıkların tekrar ayrılma riski var, son haftaya kadar da bekleme yapılamıyor yine aynı sebeple pelvise baskı olmaması gerekiyor.