Obirtazeanneee Arkadaşlar ölüyorum buna bir çare yok mu uykudan uyandırıyor ne bişey yiyebiliyorum ne de içebiliyorum sabah ki kahvaltıyla duruyorum anlık ne geçirir Öner lütfen ya
cakethesel Obirtazeanneee Şuan aynısını yaşıyorum.Saat beşten beri yanıyo midem halbuki her zaman yediğim şeyleri yedim.Soğuk süt içtim,tahin yedim şimdide soda içiyorum ama yok hiçbir şey fayda etmiyor
Busraa32 Obirtazeanneee tahin üzerindeki yağ susam yağı yani ya da ibrahim saraçoğlunun bi programında dinlemiştim 2 3 yudum soğuk süt içiliyor yirmi dk sonra tekrar içiyorsun gaviscon etkisi yapıyor hemen geçirmişti benimkini YouTube de vardır ordan bakabilirsiniz
Simsimsimm Böyle çok yazan görüyorum lütfen kendinize eziyet etmeyin Gaviskon ve Rennie şurubun bebeğe hiçbir zararı yok ve hemen kesiyor.Ben ilk hamileliğimde de ayda 3 şişe içiyordum nöbetçi eczaneden bile alabilirsiniz şuan
Obirtazeanneee Simsimsimm olduğum yer ıssız ve eczane çok uzakta eşim de yok o yüzden evde ki imkanlara bel bağladım sabaha kadar canım
Bzm Canım tek önerim sana patatesi çiğ rendele sık onun suyunu iç. Sonra bana çok dua edersin mutlaka yap!
[silindi] Obirtazeanneee canım bitkisel yada dogal evde olan yöntemler diyorsan normal süt yudumla biraz tahin kesinlikle tek kelimeyle muhtesem bir yemek kasıgı kadar anında kesiyor keske hamileliklerimde kesfetseydim de çekmeseydim yada ilaçlar içneseydim tahini suan bile bazen yanınca hemen kasıklıyorum İlaç olarak da hamilelere önerilir recete gerektirmez hamilelikte hiç bi sıkıntı yaratmayan renine ve gavisgon surup var onları kullandım hep ben inşallah işe yarar ilk yazdıklarımı dene ama