hilal_tas94 Kızlar 2 tane oğlum var ikisinede bimbez kullandım gayet memnundum şimdi ki bebeğime ne kullanıcam hangi marka alayım bilmiyorum tavsiyesi olan varmı bu marka iyi diye. Molfix inanılmaz sızdıryo onu biliyorum
Edafmo hilal_tas94 ben kızımda 2 senedir morfin kullanıyorum çok memnunum. Mavi paketi güzel hele sarı paketi çok daha güzel prima muadili diyebilirim. Goon marka da çok çok iyi onda da mavi paket güzel sarı paket aşşırı iyi