Nalannnnnn oğlumun 3 yaşında 5 kelimesi vardı. Anne,su,mama,çiş,kaka sadece bunlar. Yurtdışındaydık. Orda bi kreşe gidiyordu orda çok fazla televizyon izletmişler. Neyse 3 yaşını da 3 ay geçtikten sonra Türkiye’ye getirdim onu. Kreşe yazdırdım. Sıfır ekran bol kitap, oyun, etkinlik yaptık. Şimdi neredeyse 4.5 yaşında ve %90 konuşuyor. Hatta hiç susmuyor. Ama çok yıratıcı bir süreçti. Birde şunu gözlemledim. Kendini ifade edemediği için hırçınlaşmıştı. Şimdi konuştukça kendini anlattıkça çok daha sakin bir çocuk oldu. Ekranı kesin bol bol oynayın ve mutlaka kreşe filan gönderin