cerengeredeli Ynnnn tavuk ciğeri yedim iki üç parça o kadar 🙄🙄 soğanlı kavurunca pulbiberli falan çok güzel oluyor canım çekmişti yemiştim 🥴
mlkkk Ynnnn yani zehir değil sonuçta et neden yenmesin , yenir hatta a vitamini açısından da çok besleyici afiyetle yiyin😅
tahamommy Ynnnn Normal şartlarda sağlıklı evet ama malesef hamileyken sakıncalı olabiliyor, hem sakatat grubundan olduğu için hemde fazlaca A vitamini barındırdığı için. A vitaminin fazlası zarar tabi önce bi doktorunuza danışın
newmommmyy2 Ynnnn pazartesi kontrolüm vardı sordum yeme kesinlikle yasak dedi valla ama ben 2 ay önce falan sormadan biraz yemiştim 🥲 34.haftadayım bir sıkıntı yok şükür
MaviNur25 Ben 2 kere yedim yani cokta saglıklı aslında şiş olarak deneyebilirsiniz ya da arnavut ciğeri olarak cok lezzetli oluyor sadece kendim dokunamaıyprum annem kayınvalidem yapıyor 😂😂
Ynnnn Asli_1609 aaa öyle mi bende geçen gün yedim ilk defa aklıma takıldı şiödi araştırdım doğru mu diye bilgisi olan vardır diye illaki birinin buraya yazmak istedim
MaviNur25 Ynnnn ne bileyim ben ilkinde de yemiştim birşey olmadı sukur zaten aşırı olarak değil 1 şiş onda da küp küp 6,7 tane oluyor
Ynnnn Gulsahs bende geçen gün yedim ilk defa gebelik süreçinden itibaren şimdi aklıma geldi google araştırınca acaba mı dedim orda önerilmemiş