Kızlar 40+3 teyim gece 4 ten beri düzenli aralıklıok güçlü sancılarım var önceleri 20 dk ydı sonra 15 sonra 10 fkya indi iftardan sonra artık dayanamayıp acile gittim sancılar 7 dk da 1 e düşmüştü ve bu duş alınca falan grçmedi bir anda belimden girip kasıklarıma vuruyo ortalama 35-40 saniye sürüyo beni üki büklüm ediyo sonra geçiyo bi anda doğum sancısı olduguna emindim acile gittim nst de hiç sancı çıkmadı şok oldum hala devam ediyo ağrılarım belli aralıklarla böyle bişey yaşayan var mı daha önce