Mihrican2121 Kızlar özelde yada şehir hastanesinde hanki doktor renkli ultrason kullanıyor şunuda belirteyim detaylı ultrasona girdim onun için sormuyorum genel kontrollerimi yaptırmak için
Hsrtm Mihrican2121 canım ben şehir hastenesine gidiyorum renkli ultrason yok beni üniversite ye gönderdi o yüzden
Mihrican2121 Hsrtm hanki doktora gittin peki iyi bir kadın doktor varmı acaba şehir hastanesinde benim ayım doldu artk randevu almam lazım bir doktorum yok ☹️
Mihrican2121 Fernur medical iyi güzelde muayene ücretleri fazla hele bide tahlil yapsa vay halime daha bir sürü eksiğim var bebeğe alacam
Fernur Mihrican2121 evet en yuksek fethi bey o da 100 kusur lira ben indirimli haliyle 97liraya giris yaptim en son ama fatma hanimla emine hanim icinde cok iyi diyorlar onlarin muayane fiyati daha uygun ama tum doktorlqrin dogum ucreti ayni
Hsrtm Mihrican2121 Emre bey le necaati kaya çok iyi ilk kızımı bende özelde doğdum ama şehir hastanesinin odaları felan çok güzel konforlu özeldeki gibi o yüzden ikinci çoçuğumu bi sıkıntı olmazsa orda doğurucam
Mihrican2121 Hsrtm necati beye bende bir defa gittim randevu aldığım doktor çıkmıştı diye çok iyi ama ben kadın doktorda rahatım 🙈
Hsrtm Mihrican2121 şehir hastanesindeki kadın doktorlar iyi değil Anadolu hastanesinde Figen hanım var çok iyi ve ilgili Güler yüzlü istersen ona bi git ben hep ona gidiyordum ama artık şehir hastenesine gidecm
Mihrican2121 Hsrtm şehir hastanesinde sultan hanıma gittim allahım böyle doktor denk gelmedi bana elazığda bir ilki yaşattı bana görümcemi almadı içeri yaptığıda genel ultrason kontrolleri
Hsrtm Mihrican2121 evet ya çok gıcıklar o yüzden hep erkeklere gidiyorum en azından daha anlayışlı ve ilgililer