Hanımlar merhaba. Başlıkta yazdığı üzere bu hastanede takipliyim Esra Hanıma gidiyorum. Bu hastanede doğum yapan varmı acaba. Yanımda sadece eşim olacağı için odaya erkek alıyorlarmı odalar kaç kişilik ebeler doktorlar nasıl anne bebek ilk temasa özen gösteriyolarmı bilgisi olan varsa yazabilir mi