Melo2107 Kızlar 8+2 deyim mide bulantısı pik yapmış durumda ne yapabilirim ne yesem ne içsem bulanıyor cıldırıcam 😪
Edafmo Melo2107 ayran, tuzlu salatalık, tuzlu sade çubuk kraker, kuru ekmek(ben tost makinesinde iyice gevrek olana kadar bekletiyodum) , beyaz leblebi.. Artı olarak doktorundan prilam Dr iste o da iyi geliyor
Zizizi Bende prilam falan işe yaramadı. 7 ay bulantım geçmemişti, en son Onzyd de çare buldum çok şükür
ilaydap Şu an 7. haftadayım ve 2 haftadır her şeyden tiksiniyorum sürekli midem bulanıyor. Bulantı geçse yanma başlıyor yanma geçse bulantı başlıyor sürekli yatıyorum her şey berbat kokuyor kendi işim ve işime gidemiyorum yatmaktan başım ağrıyor. Nasıl sigarayı bırakırım diye düşünürken içenlerden bile tiksiniyorum şu an. Mutfağa giremiyorum kokuyor buzdolabını açamıyorum kokuyor. Prilam yazdı doktor ama kullanmasan daha iyi dediği için kullanmıyorum. Çünkü 3 ay önce düşük yaptım ve şimdi bir şey olacak diye korkuyorum.. ilk çocuğum olacak bu inşallah.. 🥺 perişan oldum ama gerçekten dayanamıyorum artık..