Merhabalar şuan 34. Haftamdayim . Bebeğim erkek kilosu 2700 gelişimi 37. Haftada gösteriyor ultrasonda. Hamileligimin başında 1 hafta öndeydi sonraki aylar 2 hafta önde oldu .2 aydır da 3 hafta önde. Acaba bebeğim ne zaman doğar bana hep erken doğar gibi geliyor? Bu durumu yaşayıp bebeğiniz kaçıncı haftada doğdu? Yalancı sancılarım başladı. Bel kasık karın ağrısı ay valla doğsun istiyorum artik