esraEb kızım 22 aylıkken bıraktırdım, öncelikle senin kararlı olman lazım ve en önemlisi gece, gündüzü aynı anda bıraktırmak, emin ol sandığından kolay geçecek, ben once kızıma artık büyüdüğünü, başka besinlerin ona yettiğini güzelce anlattım ve artık süte veda etmemiz gerektiğini, bu yöntem tuvalet eğitiminde de çok işe yaradı gerçekten, sabırlı, sakin ve kararlı olursan çok çabuk, kolay geçer bu süre, illa ki ağlayacak isteyecek, sakince konuş, herkesin kendi tercihi ama ben süt istediği için başka alternatif sunmadım, bazısı su ile geçiştirmeye çalışıyor ama bence doğru değil bu sefer de her anne sütü aklına geldikçe yerli yersiz su isteyecek ve tatmin olmayacak, onun yerine hiç bir şey vermemek daha iyi, kolaylıklar dilerim 🙂🌸 öyle sirke, salça gibi şeyler sürüp de sakın çocuğunuzu travma etkisinde bırakmayın, aksine bu çocuğunuzla aranızda ki güvenli bağı zedeler.