Kızlar 9 haftalık oldum 6. Haftanın ortalarından beri sabahları kusuyordum, sonra sabah ve akşam kusmaya başladım gece 2 prilam gündüz 1 içmeye rağmen, geçen haftadan beri de akşam saat 10 a doğru ne yediysem çıkarıyorum patates haşlama aynı et aynı çorba aynı artık cidden yoruldum çok, böyle süren var mı normal mi bunlar