Krema Buseninsureci ilk oğlum Kerem, 2. Kıvanç olacak inşallah 🥰 ikisinin de anlamı çok güzel diye koymak istedik
Edafmo Buseninsureci biz yaman koyacağız ama listemizde kıvanç ve çağan da vardı ikisi de çok güzel 🥰
cennetmelegininannesi Buseninsureci Tuğkan ismini bende çok seviyorum yoksa erim ve emir isminde bayılıyordum bizde de var
aysegul-2509 Buseninsureci bu isimlerin hepside hoşuma giden isimler ama 4 buçuk yaşındaki kızım kardeşinşn ismini kendisi koymak istedi ve erkek olursa deniz olacakmış 😄