Sevinc44 Simge_gunes o haftalarda gayet normal, burda hep yazıyorum bana en iyi kefir geliyordu mide problemlerime
Sevinc44 Sukutuhayal yurtdisindayim mayasını bulup kendim yapiyodum. Ama Trde altinkilic diye bi marka satiliyo ve sanirim laktozsuzu da vardı o da güzeldi. Geldigimde onu tuketmistim hep