Merhaba herkese. İlk defa ovulasyon testi kullanıyorum. Pik olmuş mu acaba? Ne durumda, yorumlayabilecek olan var mı? Teşekkür ederim. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Son adet tarihim 12 mart. 6-7 gün sürüyor. Döngüm genelde 28 gün. Uygulamalardan biri pik günü için bugün diyor, biri yarın. Neler yapmalıyım?