Bu benim İkinci gebeliğim ilk kızımızda ismini koyarken eşim annanesinin adını vermek istedi biz evlenmeden önce rahmetli olmuş çok severlermiş bende istediği olsun dedim kayınvalidem de annesinin adı olduğu için çok sevindi bizim de adettendir ilk çocuğa aile büyüklerin yada onların önerdiği isimler koyulur. Şimdi ikinci kızıma hamileyim kayınvalidem rahmetli oldu eşim de kızımıza annesinin adını koymak istiyor bende o bir seferlik bişeydi bunda izin veremeyeceğimi söyledim ve bana küstü 1 haftadır asla konuşmuyor bende inatlaştım her doğurduğum çocuğa onun sülalesinin adını koyamam😅