mevos_blt07 ben kullanmadım, ama hamileyken çok kötü 1.5 ay geçirdim, doktoruma söylediğimde psikşyatriye gidip antidepresan kullanabileceğimi, haöilelikte de kullanılabilen antidepresanlar olduğunu söyledi, ama ben o dönemin sonunda gittiğim için atlatmıştım psikiyatriye gitmedim. Doktoronuza danışın bence ruhen iyi olmak her şeyden önemli geçmiş olsun