GizemHamza34 Annekuzusu06666 canım bunlar kan değerleri bu değil doktorun ekranına grafik şeklinde düşüyor
Talentedmom Annekuzusu06666 raporda referans aralığı yazıyor mutlaka onu görmemiz lazım sadece bundan anlaşılmaz raporun çıkması mı onu hastaneden alman kaim e nabızda çıkmaz
Altin23 Annekuzusu06666 pappa 2,05 sebest HCG 20,3 çıkmıştı sonucum 2 gün önce. Doktora gösterdim düşük risk grubundasın korkma dedi. Ama tabii ekranına düşen grafiğe göre yorumluyor bu sonucu. Doktora gitmeden kesin sonuca ulaşamazsın canım
GizemHamza34 Annekuzusu06666 değerlendirmesini bilmiyorum ama sanırım kandaki seviyeyi gösteriyor bende özeldeki doktoruma atmıştım biyokimyasal sonuç bunlar grafik sonucunu alman gerekiyor demişti
GizemHamza34 Annekuzusu06666 bide kan sonuçları enabıza düşünce hemen çıkmıyor grafik kan verirken ne zaman çıkar dediler yada kan vereli ne kadar oldu
Queenhera Bu sonuçların grafik halini indirip bakabilirsiniz. Ben de zamanında indirip chat gptye sormuştum
Queenhera Annekuzusu06666 bilgisayardan gözüküyor sanırım o şekilde indirebilirsiniz bir deneyin tam hatırlamıyorum
Annekuzusu06666 Talentedmom evet canım akraba alacak sonucu da bide bu betadan cinsiyet için bişi söyleyen vardı doğru mu o sence
Talentedmom Annekuzusu06666 değere göre kız haber ver mutlaka cinsiyet belli olunca benim de 68 di kız oldu