Emineeh İyi aksamlar, 10 haftalık hamileyim.. Kuyruk sokumum kemik çok agrıyor ne yapabilirim neden olur acaba cok erken ama ağrı cok
aysecakir Emineeh Benin de o haftalarda çok ağrıyordu yaklaşık 2-2.5 ay sürdü. 😕 sonra kendiliğinden geçti. Doktorum hamilelikten demişti. Magnorm diye toz ilaç vermişti ama ben tabii ki içemiyorım ilaç 😕 siz doktorunuza söyleyin yardımcı olur.
Yasemincifci Emineeh bebeğin baskı yaptığı için o ağrılar zamanla gecer kendini yormamaya özen göster
YavruKartal1903 Emineeh Bende de var 12. Haftadan beri aynı sıkıntı. 20+4 olduk ama geçmedi maalesef. Uzun süre oturduğum zaman çok ağrıyor özellikle.
pofudukpopo Bende de aynısı var belim ikiye ayrılcak sanki 9+6 yız doktorum %80 erkek gibi gozukuyo demişti. Dün de kontrolumuz vardı bel agrımı soyleyınce erkek bebekler de olabiliyor bel ağrısı dedi ama bazen geceleri uyuyamıyorum eşim hep ovalıyo biraz rahatlıyorum öyle olunca 🤗
Emineeh pofudukpopo Cok ilginc erken söylemis doktor Allah gönlümüze göre versin bende istiyorum erkek rabbim verirse
pofudukpopo Emineeh kesenin büyüklüğünden tahmin etti kesin değil tabi ama % 80 tahminlerimiz tutuyor dedi
Arife3507 YavruKartal1903 benimde 20 haftadan sonra basladi ozellikle oturunca cok agriyor aciyor gibi cinsiyetide erkek
Nur5541 Canım benimde kuyruk sokumumda agrı var oturul kalkarken cok sorun yaşıyorum doktoruma söylemiştim hareketsizlikten kaynaklı demişti spor ve biraz yürüyüş öneriyorum dedi 🤔
Nur5541 Emineeh henüz deneylemedim yani sürekli yatıyorum mide bulantılarımdan baş dönmelermden dolayı canım
YavruKartal1903 Arife3507 genellikle erkek çocuklarda oluyor deniyor ama bilimsel bir kanıtı var mıdır bilemiyorum. Bazen gerçekten ağrıdan gözümden yaş geliyor.