30+3deyiz. Bugün akşam karnımın sağ tarafında sanki şiddetli bir tekme gibi ya da bebek kendini döndürüyormuş gibi saniyelik bir baskı ağrı hissettim ama sonra geçti. İlk kez bunu yaşıyorum, kasılma böyle birşey mi oluyor anlayamıyorum da tam olarak ilk hamileliğim. Bebeğin hareketleri normal, her zaman ki gibi yani bir toplanma vs hissetmiyorum. Bu haftalarda normal mi bu ağrılar?