Shrgngr 36+3 dün kontrole gittim karnım bi anda sertleşti ve hiç geçmedi benegin hareketlileri de azaldı mide yanmam var, canım hiç yemek istemiyorum tuvalet sorunu da yaşıyorum kabız değilim ama zorlanıyorum da , bu durumlarda olan var mı
babyandmomy__ Shrgngr bende aynı durumdayım haftamız da aynı sayılır normalde kasılmalarım vardı ama bugün çok daha fazlaydı uzun da sürüyordu acile gittim nst falan baktı doktorum sorun yok dedi yarın kontrole gideceğim Ama ilk gebeliğin olduğu için açılman yavaş olur 2. Falan olsaydı seni bugün burda tutardık dedi artık vücut hazırlanmaya başlıyor sanırım