Busraa197 Hamileyim kan testi ve kontrole gitmedim 8. Haftada gitmek istiyorum kalp atışı için hastaneye kontrol için yinede test vermeli miyim hamileyim kontrole geldik mi demeliyim . 2. Gebeliğim o yüzden rahat davranıyorum
Gizemnur1111 Busraa197 ben test yapınca pozitif olunca gittim direkt test yaptım pozitif çıktı dedim ultrasondan baktılar gerekli testleri istediler zaten böyle yapabilirsiniz bence bende gittiğimde 7 haftalıktım
Meryeminannesi20 Busraa197 adetim 3 hafta geçince gittim geç döllenmeydi 8 haftalık yerine 7 haftalık çıkmıştı bebek + kalp atışı vardı (3 gebeliğim 😄)
Busraa197 Gizemnur1111 teşekkür ederim 😊 ilk gebeligimde hemen gitttim kese yok dediler sonra kalp atışı yok felan insanın morali bozuluyor erken gidince döllenme zamanı geç olunca değişiyor bu gelişmeler
Meryeminannesi20 Busraa197 yani bi şikayet iniz yoksa ağrı yada kanama vs gitmeyin biraz bekleyin gittiğinizde herşeyi tam öğrenirsiniz en azından 😊