Momiesss Merhaba anneler bugun ilk nst me girdim duzenli sancim cikti sabah doktor yatis verdi sonra sancilar yukseldi serum verdiler ciger gelistirici vurdular suan sancilar yine ayni ya korkuyorum
annim_803 Momiesss hissediyor musunuz sancı düzenli sancı tam olarak nasıl bende 28 haftalık hamileyim sancı kasılma yaşıyorum
Elis27 Momiesss bence dogum sancısı belden kasıklara vurarak başlıyor o kasılmalar hani bu haftalardan sonra doguma hazırlık olarak adlandırılıyor ancak düzenli ve sık olması normal olmayabilir önlem alınması iyi olmuş umarım bebeğin zamanında gelir hayırla sağlıkla
XxElif Momiesss 33 haftamda aynı şekil düzenli sık sancıyla yatış verildi hafif düşürüldü şuan 36+2 oldum hala sancım var ve hissetmiyorum ilaçlarla 37. Haftaya gelmeyi bekliyorum sonrasında ne olucak bende bilmiyorum
Momiesss annim_803 sanci hissediyorum kasilma olarak ama ben bayadir hissediyordum kasilmayi sanci oldugunu hic dusunmedim megersem sanciymis bu ama son zamanlarda sıklasti
Busra01 Momiesss bende 33 haftalıkken sancım çıktı nst de doktor yatış verdi aynı şekilde ciğer geliştirici vuruldum serumlar haplar falan düzelince çıktım inşallah sizin de öyle olur
Turuncukadin Momiesss kasılmalar yalancı olabiliyor diyip duruyor bütün ebeler nasıl anlayacağız ki o zaman. Canın acıyor muydu peki geçmiş olsun bu arada inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım💞
Turuncukadin Busra01 sancılar kasılma şeklinde mi oluyordu can acıtıcı mi oluyordu yoksa kasılıp bir anda düzeliyor muydu acaba
Momiesss Turuncukadin ya boyle o an bi agri nefesim kesiliyprdu ama boyle asiri asiri rahatsiz edici birsey degil yani ama hissediyorum
Busra01 Turuncukadin kasılma şeklinde anlık ağrılar oluyor bebek toplanıyor gibi oluyor. Bende her nst ye girişimde korkuyorum bişe olacak diye
Turuncukadin Momiesss çok geçmiş olsun ya inşallah bir an önce yoluna girer her şey. Ben de öyle kasılma hissediyorum 31+3 olduk bugün ama canım acımıyor işte kasılma olunca ben de normal diye düşündüm hep. Ebeler yalancı kasılma olabilir diyip duruyorlar çünkü
XxElif Momiesss Stres yapmayın kolay bir süreç değil ama ben hiç kötü düşünceye girmedim bir şekilde zaman geçiyor eğer siz ağeı hissetmiyorsanız rahimde açılma yoksa ilaçla birlikte durdurmaya çalışıyorlar
Momiesss XxElif agri hissediyorum ama oyle cok bir agri degil acilmam yok simdi de 3 tane uap verdiler onlari icicem
Turuncukadin Busra01 ayy Allah korusun ben daha hiç girmedim nstye ama bilmiyorum sancı oluyor mu olmuyor mu