cauuv1 kızım 2,5 yaşında bende şimdiye kadar hep viccodan aldım bence en rahat ayakkabılar da orada var yine bayramdan sonra oradan yeni çift bir ayakkabı alacağım. Bir de beyaz bir adidasımız var geçen yaz bol bol giydi onu da çok seviyodum rahattı tabanı gayet. Mağazadan bakıp giydirmek lazım en güzel öyle alınıyor.