Krystal Mryalmal Ben çok bilmiyorum da bu testi ne için yapıyorlar? İsteğe özel bir test mi yoksa doktor gerekli gördüğü için mi?
Zeynepdinc Mryalmal benim de ilk gebeliğimde pozitifti herhalde igg 2 hafta ishaldim sormadan geçti doktor çiğ yıkanmamış bir şeyler yemişsin demişti bebeğim sağlıklı doğdu şükür
obli Mryalmal bildiğim kadarıyla ilaç kullanacaksınız daha sonra doktorunuz amniyosentez isteyip bebeğe geçip geçmediğine bakacak ama gebeliğin sonuna kadar ilaç kullanmanız gerekecek geçmiş olsun.
Sinif177 Mryalmal avidite testi yaptırıp gebelik zamanında mı sonrasında mı geçirmişsiniz öğrenmeniz lazım ve antibiyotik kullanmanız lazım
Zeynepdinc Buseenuur hayır kullanmadım kar zarar oranı tapmamız lazım dedi . Hamilelikte başıma gelmeyen kalmadı nefes bile alamıyordum ama sağlıklı doğdu kalbinizi ferah tutun genelde ufak tefek şeylere rağmen sağlıklı doğuyor bebekler