Gizemnur1111 Arkadaşlar oda nemlendiricisi ve nem ölçerimiz var ama bebekli bi evde nem ve sıcaklık kaç olmalı her yerde farklı bilgi var sizin genelde kaçlarda oluyor bilgi verir misiniz yaz kış fark ediyor mu
Fatmadmr37 Gizemnur1111 kışın en fazla gün içinde hep 23 derecede tutarım uyurken hatta 20 21 lere inmesine izin veriyorum kombi eğer açıksa biraz kısarak. Uyku tulumu giydirdim hep. Yazın malaesef çok da karisamiyorum sıcaklığa klimamız falan yok. Yatana kadar camlar açık oluyor.
yeni_anne2 Gizemnur1111 İdeal olarak bebeğinizin odasındaki nem oranının %40 ila %60 arasında tutulması gerekir.