Arkadaşlar bir süredir suyum fazla diyen arkadaşlar görüyorum ve panik halindeler
Ben bugün perinatoloji doktoruma gittim detaylı ultrason vardı. Özellikle sordum ki benim suyum da fazla
Evet fazla dedi ama 80 sınır senin suyun 50 dedi hiçbir sorun olmaz dedi. Bu durumda karbonhidrat ve şekeri azaltmak veya tamamen kesmek gerekiyormuş ❤️
Size de bilgi vermek istedim.
Hepinizi seviyorummmmmm 🙏🏽 gebeliğimiz çok güzel geçsin