Bugün tam 15 haftalık oldu kızlar ikinci gebeliğim bugün akşam üstünden beri kasığıma acaip keskin bir acı giriyo 2-3 saniyelik sonra geçiyo ama çok can acıtıyo sürekli bi ağrı değil oğlumda böyle bişey yaşayıp yaşamadığımı hatırlamıyorum 6 sene oldu doğum yapalı bu neden olur acaba 2 gün sonra randevum var ama önemli bişey midir acaba