4 yıldır migren hastasıyım raporlu ilaçlarım dahi vardı. Gebelikten dolayı paroldan başka birşey içemiyoruz malum. 4 saat arayla parol içebilirsin ama tok karnına. En fazla 3. ilaçtan sonra büyük ihtimalle geçecek. İlacı içtikten sonra başınıza/boynunuza buz ayaklarınızada sıcak su torbası koyun. Ağrıyan yeri nane yağıyla eşiniz ovarsa rahatlarsınız. Fırsat bulup uyuyabilirseniz karanlık ortamda çok iyi olur. Östrojen hormonunun artması nedeniyle baş ağrısı gebelikte artıyormuş magnezyum içmek sıklığı azaltıyormuş doktorum söyledi. Kivi muz yemekte azaltıyor. Başınızı eğik değil düz dik tutun hep. Su zaten söylemeye gerek yok daha fazla içmeniz lazım. Umarım iyi gelir 😇