oykumens Kızlar benim bu cuma 28 Mart’ta 41. Hafta olacak bu hastanenin hiç 41 den sonra suni için beklettiği oldu mu ? Cuma gideceğim ama eve geri gönderirler diye korkuyorum. Nişan geldi dünden beri adet ağrısı gibi sancım var ama siddetlenmiyor. Bilenler aydınlatırsa sevinirim
Krystal oykumens 41 olmuş almaları lazım değil mi yav (ilk gebeliğim çok bilgim yok sadece şaşırdım 41 olup hâlâ gelmemesine)
nurkarakass oykumens yengem iki gün suni sancı çekti etlik şehir hastanesinde. hatta ocak ayında doğum yaptı. 41. haftasında iki gün suni sancıdan sonra 9 santimle zor doğurdu. sezeryan düşünme bile demişler 🤷🏻♀️
oykumens Krystal 40+4 um şuan daha dün acile gittim yatirmadilar bile nst ile takip edip eve gönderdiler
oykumens nurkarakass off ne diyorsun iki gün mü 🫢 suni sancı doğumu daha hızlandırıyor derler bide. Ama kişiden kişiye değişebilir tabi durum kiminde hızlı kiminde yavaş ilerliyor olabilir mi acaba
nurkarakass oykumens ya üçüncü doğumuydu onun bir de. kendisi de sezeryan istemiyordu. Meryem ana otu koyduk, dualar ettik, kuranlar okuduk ama küçük sıpa biraz zorladı annesini. Ha iyi mi oldu bilemem. Hala bel ağrısı çekiyor çünkü 🙄🤷🏻♀️
nurkarakass oykumens bir de onun normalde doğum tarihi aralıktı 25 ya da 27siydi ama o suni sancı istemediği için belki kendi sancım gelir diyerekten yılbaşını bekledi ama gelmedi. en sonunda zaten zararlı olduğunu bildiği için suni sancıyı göze alarak gitti. olmazsa sezeryan yapacak bir şey yok dedi ama doktoru da sezeryan düşünme bile demiş
Turuncukadin oykumens ben bu hastanenin gebe okuluna gittiğimde doktor 41+0a kadar bekleriz sonra bebeği alırız dedi. Suni sancı vs değil direkt alırız vakti dolmuş olur o günden sonrası bebeğe zarar verir dedi
oykumens nurkarakass anladım bizimki de doğumu 21 martti bu cuma 41 doldurcaz Ogün artık. Ogüne kadar bir problem oluşmaz çocukta inşallah bekliyorum ama içim de hiç rahat değil
nurkarakass oykumens rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. tez vakitte sağlıkla kavuştursun sizi, evinize sağ salim dönmeyi nasip etsin 🎀
ebruucccicek oykumens bende aynı durumdayım cuma 41 e gireceğim dr ilk gwbeligin olduğu için normal olması için elimizden geleni yapacağız dedi cuma günü belli olacak bugün yine Dr a gideceğim