15+2 haftalık gebeyim karnıma 2 3 gündür ağrılar giriyor komple göbek kısmıma. Daha dün doktor randevum vardı her şey yolundaydı niye bu ağrım şuan da bayağı ağrım var yine ama kasık ağrısı değil bu dediğim gibi komple göbeğim ve çevresinde bir ağrı bu nırmal mi niye oluyor bu ağrı? Yaşayan var mı?