Ben beta için gelenleri hiçbir sekılde almıyorum , aile hekimleri kadın dogum ne için var peki her iş acilde halledilmeye calısılıyor artık , yalan söylemek bana doğru gelmıyor sırf sonuç erken cıkacak dıye gercek hastaların hakkına girmeye gerek yok bence