rr321rr Kızlar 35 haftalık gebeyim bugun doktor kontrolum vardı. 10 gün önden gidiyor dedi doktor. Hani bit sorun yaşar mıyım bu durumu yaşayan var mı yapabileceğim birşey var mı?
Aleymercimek rr321rr ben 2 haftaya kadar onden gitmesinin sorun olmadigini okumustum ayni sekilde 2 hafta geri onemli olan takip etmeniz haftasini yakalamasi sanirim ama cok da önden gitmiyor iciniz rahat olsun doktorunuza danisin bunu benim de 1 hafta önden gidiyordu sora haftasini yakaladi
mlkkk rr321rr 10gün çok büyük bi fark değil iki haftaya kadar normal benim ilk gebeliğimde oğlum iki hafta öndeydi eğer gününü beklersek normal doğum zor olur diye doktor 37haftalıkta çatı muayenesi sırasında uyardı doğum 37+4 te oldu ama bebek 39küsür gözüküyordu . Olursa sizinde böyle olur
Deryakaya1802 rr321rr sadece bebek iridir bence sorun olmaz bizim de 10 gün önden gidiyor sorun değil dedi doktor sadece iri bi bebek olur dedi
ertonunannesi23 rr321rr benim 3 hafta önden gidiyo doktor bebek iri dedi o yüzden böyle gözüküyor dedi. Sizinki kaç gram
Queenhera Benim kızım da 12.haftadan beri 1 hafta önden gidiyor şu an 30+4üz. Bu süreçte çok fazla doktora gitme şansım oldu, hiçbiri bir sorun olduğunu söylemedi çok şükür, içiniz rahat olsun
QueenMomm mlkkk ben şuan 36+3 haftalığım ama bir hafta önde gidiyor bebeğim önde gittiği zaman doğum yapsam bgn mesela 37+3 olarak mı doğum yapmış olacağım bilginiz var mı
ertonunannesi23 rr321rr benim doktorum 4800 kiloda ve gelişimi 4 hafta ileride olan bir bebekten bahsetti kadın normal doğum yapmış 😅
Deryakaya1802 rr321rr bence olur neden olmasın ki zor olabilir belki ama annem hepimizi 4 kilo üstü çok kolay normal şekilde doğurmuş hatta ben 4.700 doğmuşum kardeşim de 4.500 civarıydı ben hatırlıyorum 🤗
Ayse3434ay QueenMomm hayır ben bunu sormuştum alakası yok dedı bebek sadece irice tombul haftası günü ayı yıne aynı demıstı önden gıdıyor dıye 2 hafta önce doğacak dıye bırsey yok dedı
mlkkk QueenMomm hayır 36haftalık doğum yapmış olursun uktrason ölçümündeki haftası doğuma etki etmiyor😊
Ayse3434ay rr321rr benımde 2 hafta önde sadece 3900 olursa kılosu dedı sezaryan yaparım dwdı takılma hayatı tehlıke açısında. Dıye yapısal mıs benımde boyum uzun esımınde genetik olarak cekmıs