

Kızlar iyi akşamlar ben 14+3 haftalık hamileyim 1 haftadır öksürüyorum bir tek bu macun iyi geliyor kesiyor çok öksürünce normalde yeşil olanı kullanıyordum şimdi kırmızı şekersiz diye onu aldım bir tatlı kaşığı geceleri yatmadan alıyordum arkadaşım da doktora sordun mu dedi içeriğinde karabiber zencefil olunca da trendyoldan satıcısı tüketebilir deyince doktora sormak gelmedi aklıma kullanan var mı aranızda ya