Habibeayhan123 Kızlar bu iki hasta de doğum yapan var mı memnun kaldınız mı doktor öneri yapar mısınız ?
Zeyzeyy- Habibeayhan123 ocak ayınca çam sakurada normal doğum yaptım çok memnundum özel hastane konforundaydı her şey 😌
1994ozg Habibeayhan123 bu iki hastaneyi karşılaştırmanız bile hata, geçen mecburen bağcılardakine girmek zorunda kaldım kadın doğum bölümü odaları falan berbat
Muallimelif Ben 2022’de çam sakurada doğum yaptım. Normal başlayıp sonradan sezeryane döndü. İyi insanlara denk gelirseniz nerde yaparsanız yapın memnun kalırsınız, yoksa her yerde iyisi de kötüsü de var maalesef.
Emnemrahf Geçen perşembe sakurada doğum yaptım sezeyan ve çok güzeldi ilgileri alakaları temizlikleri yemekleri hepsi çok çok iyiydi
Emnemrahf baharhanimm ayşen hanımdı doktor yanında iki tane daha vardı bayan ama isimlerini bilmiyorum belden uyuşturdular zaten ve her anı gördüm anestezi doktoru ezgiydi sanırım cok cok iyiydi her an beni bilgilendirdi oğlum dogduktan sonra getırıp opturdu hemsıre yanagımda tuttu bıraz 😍 sonrasında ben odaya cıkana kadar bebegı getırmedıler bebek odasında bekletıyolarmıs anne odaya geldıkten sonra getırıyolar ve kendın gıydırıyosun bebegını ılk kıyafetlerını😍😍
Zeyzeyy- Habibeayhan123 doğumu tekli odalarda yaptırıyorlar refakatçin yanında kalıyor taaki doğum başlayana kadar sonra odadan çıkarıyolar doğum bitince içeri alıyorlar bebeğini giydiriyor yatağın banyon vs hepsi sana ait bebek doğduktan sonra da yanında kalıyor çıkarmıyorlar sonra normal odalar boşalınca üst kata götürüyorlar bana tekli oda denk gelmişti yan yatak boştu yanımda kimse kalmadı ama tercihen yapabiliyor musun hiç sormadım canım
baharhanimm Zeyzeyy- peki ebeler doğumu yaptırdıktan sonra stajyer doktorlar fln geliyorlar mu normal doğumda ? Sürekli giren çıkan doktorun haddi hesabı yok diyorlar acaba sezaryen doğumda mı öyle ? mahremiyet açısından merak ediyorum açıkçası
Zeyzeyy- baharhanimm bende gelmediler çocuk doktoru hemşiresi vardı bebek için bende de ebe vardı bide dikişlerimi dikmek için stajyer doktor geldi o kadar bakmaya kimse gelmedi