Kızlar ben 19 martta doktora gittiğimde doktor kesenin 5 haftalıkla uyumlu olduğunu söyledi ama bebeği göremedi henüz sizce normal mi? Ayrıca en son betayi da 11 Mart’ta vermiştim 2400 çıkmıştı bayram sonu doktora randevu aldım bebeği görmek için ama ben bugün evde test buldum hani öylesine yapayım dedim çift çizgi çıkar diye düşünürken silik çıktı markası first test. Sizce boş gebelik mi kafam allak bullak oldu hamileliğimi öğrenmeden önce yaptığım testte daha daha belirgindi ikinci çizgi betam da 93 çıkmıştı 20 gün oldu yani bu testte neden böyle çıktı kafam allak bullak oldu moralim bozuldu zaten ilk gebeliğim de de sağlıksız diye kürtaj olmuştum bunda da bebek görünmeyince boş gebelik olur diye ister istemez düşünüyorum bayram sonuna da çok var nasıl bekleyeceğim bilmiyorum tekrar beta mi versem ki bilemedim