Vesile96 Merhaba Şimdi 27 haftalık hameliyim 13 ay önce sezaryen oldu Bügün sezeryen dikiş yeri iş yapınca yada yürüyünce ağrıyor Yatınca oturunca geçiyor Böyle daha önce yaşayan oldu mu
mlkkk Vesile96 sezeryan da iç dikişler 1senede zor iyileşiyor hamşle olmasan bile ara ara ağır iş yapınca filan sızlar üstüne hamilesin iş yapmasan da karnının büyüyüp gerildikçe ağrı sızı yaşamn normal