bebegimolacak 7 ay önce yine ovülasyon testi yapmıştım ama pik görememiştim, yumurtlama akıntısı uzayan akıntı yaşıyorum aslında ama yine testlerde pik olmuyor. Doktorlar yumurtan büyüyor çatlıyor diyor o zaman neden pik olmaz ? Yaşayan bilen var mı ?
Merveue bebegimolacak bazen yumurtlama olmaz bu normal. Hergün aynı saatte mi yapıyorsunuz bide ilk idrarla mı yapıyorsunuz
Lovebaby27 bebegimolacak canım bir gebenin günlüğü kaset testi demi bu ? geçen aylarlar bana yanlış sonuç verdide ondan sordum Çubuk olanlar doğru sonuç veriyor benim düşüncem
bkdusunenanne bebegimolacak postlarınızı sürekli görüyorum Rabbim tez zamanda kucağınızı doldursun inşallah ❤ama biraz akışına mı bıraksanız kafanıza ne kadar takarsanız olmaz. Oluruna bırakın belki bi sene belki bi ay belki 3 sene olmamış olabilir ama Rabbim ne zaman uygun görürse verecektir . Kendinizi yormasanızmı çünkü yorucu bir süreç😊
bebegimolacak bkdusunenanne canım iyiliği düşünüyorsun teşekkür ederim ama gerçekten oluruna bırak demek kolay malesef 2.5 senedir olmuyor oluruna bıraktığımız çok zaman da oldu olmuyor yani mecburen bir şeyleri takıp araştırıyorum
bebegimolacak Cimcime30 kafama takılan bu, doktorlarda yumurtan bütüyor çatlıyor diyor. Akıntım da adetten sonra başlıyor 4-5 gün sürüyor ama niye pik olmuyor sorun ney anlamıyorum
Merveue bebegimolacak bazen oluruna bırakmak gerekiyor biliyorum zor ama öyle bazen bu testler de strese sokabiliyor insanı ister istemez. Ben bir yıl ovulasyon testi ile denedim olmadı sonra bıraktım. bıraktığım ay hamile kaldım şükür.
Cimcime30 bebegimolacak valla cnm tekrar gitsene doktora yumurtantakıbı ıstıyorum de bırdaha baktır bak Bnde kendımde sorun yok dıyodum gıttım dokotr polıp gördü Bnde
Ask45 bebegimolacak canım yumurtan büyüyordur ama yeteri kadae büyümediği için pik çıkarmıyor olabilir
Mercan0652 bebegimolacak canım yumurtlama düzensizliğinden de olmayabiliyormus düzensiz mi yumurtlaman acaba bide erkekte akrozom aktivitesi diye birşey varmış onu kontrol ettirmek lazımmış bı doktordan duymuştum. Kadında bir sorun yoksa erkeğin akrozomal aktivitesini yükseltmek gerekiyormuş. Seni sürekli görüyorum inşallah en kısa zamanda güzel haberini görürüm🙏
bebegimolacak Merveue ben de stres oluyorum diye çöpe atmıştım 6-7 aydır yapmadım ama olmadı bu ay yine ovülasyon denemeye başladım
Kelebekkkk34 bebegimolacak canım bi sorun yoksa pik görmemen çok anormal. Hormon testlerin yapıldı mı rahim filmi çekildi mi iyice araştırıldı mı yani
Kivircikannee bebegimolacak sıvı alımına dikkat ediyorsın dimi sabah genelde 2. Ya da 3 tıvaletle yapıyorum ben sıvı tüketmeden
arven000 bebegimolacak şu kafana takma muhabbetleri de beni aşırı geriyor. Olmuyor ya? 1 seneyi geçti benimde olmuyor yani nasıl kafamıza takmayalım..
bebegimolacak Kelebekkkk34 hepppsi yapıldı ben zaten bu yüzden şaşırıyorum belki sorunu bulurum, değerler normal ama niye pik görülmez ????