Ceyln8 Merhaba kızlar ben 38+5 deyim bebeğim 3500 kilo olmuş hafif ağrılarım var ve sabahtan beri 2. Kez yoğun kahve rengi akıntım geldi ne oluyor bu
Endoplazmik Ceyln8 suyun gelirse dr a gidersin değilse nisan gelince bile bekleniyor canım bekle hayırlısı olsun
Ceyln8 Çatı muaynesi oldum 3 kere ondan kaynaklı yazmış doktor ama bu bildiğin akıntı leke değil yani başınıza geldi mi
Hanzademerve Ceyln8 yok bende beklemedeyim Kuzeni geçen hafta doğum yaptı öncesinde o kahverengi leke gördü sonra kan gördü acil sezeryana alındı onun hftası bide erkendi 37 ye yeni girmişti
Ceyln8 Elifseker benim bu gün 3. Kez geliyor kahve rengi akıntım ve ufak adet ağrım var gitmeli miyim hastaneye
Elifseker Ceyln8 eğerki bir sezeryanlık durumun yoksa normal doğumsan bekle sancını ama lekelenme kanamaya dönüşürse git canım çünkü kanamadan belli saat sonra sancı başlayabilir
ozgsnl Benim de çatı muayenesinden sonra kasık ağrısı eşliğinde 4 gün boyunca kahverengi şeffaf karışık mukus şeklinde ara ara akıntı geldi. Doktorum normal olduğunu söyledi . Bugün 5. Gün ağrılarım da akıntım da bitti gibi.