Rbsshn canım hamilelikte bi süre oluyor o benimde 12. Haftamda başlamıştı baş ağrısı 16. Haftaya kadar sürdü parol falan da etki etmediği için içmedim o ağrıyı çektim benimde tansiyonum normaldi doktorum sebep olarak hormonları göstermişti bünyeden bünyeye baş ağrılarının başladığı hafta değişebilir ama gebelerin genelinde olan bir durum maalesef ki kendiliğinden geçecek bende 4 hafta sürmüştü sende ne kadar sürer bilemem ama bugün son olur inşallah