Öğlen Ovulasyon yaptım pik değildi 
Daha sonraki saatler lavaboya çıktığım da baya uzayan yoğun yapışkan akıntım oldu pik değilken bu akıntı normal mi? Pik yakın diye mi geldi bu akıntı bugün daha tekrar yapmama gerek var mı? Yarın yine aynı saatte mi yapayım ?