Iyi akşamlar 21 haftalik gebeyim detayli ultrasyona girdim bebeğimle tek arter varmis başka Bi sorun yok kalbinde vs. Doktor belki ilerleyen zamanda gelişiminde yavaşlama olabilir erken doğum olabilir dedi yaşayan var mı dünden beri hiç iyi degilim nette okuduklarımda beni benden aldi