aysenuro genelde normal doğumu destekliyor gördüğüm kadarıyla sezeryan doğum sayısı vajinal doğum sayısından daha az gibi ama doğuma kadar çok bu konulara girmiyor.Şimdiden bu konulara girmemesi hemen sezeryan dememesi de normal doğum şu desteklediğini hissettiriyor aslında. Sakin rahatlatıcı bir yapısı var. Daha zamanımız var sen hamileliğin tadını çıkar açıklığın,bebeğin pozisyonu vs elverişli olursa normal doğum önceliğimiz olur demişti