Kızlar nasılsınız iyisinizdir inşallah size bişey sormak istiyorum kafamı çok kurcaladı doğum yaptım yeni 35+0 iken kızım 26 günlük oldu elhamdülillah sağlıklı çişini yaparken aynı erkek gibi çişi üstüme doğru geliyor hani erkrk bebeğin altını açınca nasıl fışş diye yukarı geliyorsa kiziminki de aynı o şekilde üstüme doğru geliyor yani niye olabilir erken doğdu diye mi acaba doktorum genital bölgesine baktı bişey yok gayet normal dshs gelişecek vs dedi de gene de sizler ile de konuşmak istedim, 🩷♥️