beratmom merhaba...
Ben gebeliğimin başından beri o hastaneye gidiyorum.Normal muayene 165 tl oldu bu ay zamlı fiyatı epidural sezeryanda 6.900 tl idi ama zam gelicekti onada.Ben memnunum bu arada Amarikan hastanesinin üniversite hastanesi doktorları başarılı