ilaydaalptekin Merhaba hanımlar dün doğum yaptım 40+3 normal doğum olacaktı acil sezeryana alındım 2. Doğumun bebek kakasını yutmuş bugünde küveze aldılar enfeksiyon var kanında 1hafta kadar yatar dediler aynı durumu yaşayan varmı
GizemHamza34 ilaydaalptekin canım çok geçmiş olsun inşallah bir an önce sağlıkla yuvana götürürsün yavrunu 🤲🏻 benim arkadaşımın başına geldi 6 gün küvezde kaldı sağ salim evine geçtiler
58ee ilaydaalptekin annem bende yasamıs o durumu nefessiz kalmısım küveze almışlar ama çok durmamısım heralde oyle anlatmıştı annem
Pinfur10 Benim arkadaşımda olmuştu midesini yıkamışlar ama kuvezde kaslı mı bilmiyorum canım geçmiş olsun
5134 @“ilaydaalptekin”#p36226974Cok geçmiş olsun kardeşim Rabbim sağlık afiyet evinize dönmeyi nasip etsin evladınız la 🌺 Benim İlk çocuğum da aynı olmuştu midesini yıkadılar ama kuveze almadılar