Tazeanne2525 bence acilden değil poliklinikten giriş yapın kan falan verdiniz mi onun sonuçlarını gösterin eğer kan sonucu yoksa onu bekleyip doktor zaten diğer güne falan verir, acilden acil bir durum olmadığı sürece almıyorlar diye biliyorum sancım var falan deseniz nst bakıyorlar kanama deseniz alttan bakarlar