nurtugce Eminebolattt 16. Haftayı bekleyin bence her şey olabilir. Doktorlar %100 diyene kadar beklemek en iyisi 😃
Eminebolattt Angel19 kız hissediyordum geçen gidişimde de kıza benziyor demişti dengen şaştı şuan 14+1 🫠
Angel19 Eminebolattt bize de ilk kız dediler canım bunun cinsiyeti değişsin etek giyicem dedi doktor 😂😂bir gün sonra gittik erkek dedi ondan sonra kaç doktora gittim kesin erkek 😂inşallah gönlünden geçen olur
Nurkry zlyhhmom benim ultrason görüntüme çok benziyor bende merak ediyorum ,bacak arasında bir çıkıntı görünüyor ama hiç anlamam kız mı erkek mi
Rukiyeinci94 Eminebolattt Merhaba,bebeğiniz belli oldu mu? Benimde dün pipi mi kordon mu anlayamadığım bir durum oldu.Geçen hafta çıkıntı gördük bu hafta bacak arası boştu.