Çıkar canım ama adet öncesi olduğu için değerin biraz düşük çıkabilir sonrasında tekrarla muhakkak önemli olan sağlıklı gebelikte betanın yükselişi ben dört gün kala verdim düşük çıkınca dış gebelik olabilir dedi adet olmam gereken tarihten bir hafta sonra verdim yükseliş güzeldi şuan 33. Haftadayım darısı sana olsun